Кулинарна търсачка






понеделник, 26 септември 2011 г.

Гювече с патладжан и кренвирши

Продукти:  1 патладжан, 2-3 домата, 2 кремвирша, 150 гр. гъби, 2 моркова, олио, кашкавал, 4 яйца. Продуктите са за 4 гювечета.

Приготвяне: Обелете патладжана, нарежете го на филийки и го накиснете в солена вода. След 20 мин. го изпържете, като всяко парче го топите в брашно. Нарежете моркова на тънки резенчета. Домата нарежете на кубчета. Нарежете и кренвиршите и гъбите. Сложете малко мазнина в гювечетата и разпределете нарязаните продукти (без кашкавала и яйцето) в тях. Захлупете и печете 30 мин., след което сложете отгоре кашкавал и чукнете по едно яйце. Върнете във фурната докато се изпече яйцето. Подкрепете ни в BGtop и във facebook.

5 коментара:

биопродукти каза...

Мммм... много вкусно звучи! За първи път срещам подобна рецепта - гюведже с оваляни патладжани :)

диабетични храни каза...

Изглежда чудноооо! От както гледам да ям по диетични храни все гледам да има повечко зеленчуци в ястията. Патладжаните са ми едни от любимите. Нямам търпение да излезнат пресни на пазара (тези, които ги има в момента са доста нитратни според мен). Рецептата наистина не е обичайна, но пък наистина звучи вкусно, а и аз обичам да експериментирам в кухнята.

почистващи препарати каза...

И аз много си падам по зеленчуците, колкото и странно да звучи. Определено ще ги пробвам гюведжетата в този вариант, но с малко повечко сиренце отгоре. Също обожавам и зеленчуци на скара, но в гюведжето ще станат по-сочни...

hotel Batihan каза...

страхотна рецепта, изглежда чудесно, наистина този вариант изглежда много вкусно, задължително ще я пробвам при първа възможност. много обичам лятото точно поради свежите зеленчуци, които са вкусни във всякакви варианти. много поздрави до всички и пожелавам ви приятна вечер

ранни записвания 2012 в Бодрум каза...

и на мен много ми харесва рецептата, пробвах я и да ви кажа много е вкусна, много обичам да приготвям зеленчуци - приготвям ги на 100 начини - мога и аз да ви дам някоя рецепта; в очкаване на нови постове, поздрави











Най-новото от kulinarni-recepti.com




Рецепти от www.kitchenbg.com







Подкрепете ни в